آیا امکان ویرایش حساب کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

بله، شما می‏‌توانید در هر زمان مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار کافی‌ست پس از وارد کردن ایمیل و رمز عبور وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه «حساب کاربری من» به صفحه‏‌ «مشاهده و تغییر اطلاعات» بروید و اطلاعات خود را ویرایش کنید.

رمز عبور خود را فراموش کرده ام باید چیکار کنم؟

زمانی که گزینه «رمز عبور را فراموش کرده ام» را بزنید پسورد جدیدی برای ایمیل شما ارسال خواهد شد.

چرا باید برای استفاده از خدمات خلیج فارس حتما عضو سایت شوم؟

تیم پشتیبانی خلیج فارس به کلیه مراحل فرایند خرید و فروش از زمان ثبت درخواست تا مرحله تحویل جنس به مشتری نظارت می‌کند. ثبت‌نام در خلیج فارس باعث تسهیل در پیگیری محصولات و ارایه خدمات بهتر به مشتری می‌شود.

می توانم سفارشم رو تلفنی ثبت کنم؟

بله، با شماره 33339291-031 از ساعت ۸ الی ۱۸ تماس بگیرید. مرکز خدمات مشتریان مدیسه آماده ثبت سفارش مشتریان گرامی خواهد بود.

آیا لازم است که بعد از ثبت سفارش برای اطمینان از پردازش آن با خلیج فارس تماس بگیرم؟

پس از ثبت سفارش، پیامکی از طرف مدیسه برای شما ارسال خواهد شد تا از آغاز روند خرید خود مطمئن شوید اما در عین‌حال می‌توانید برای اطمینان بیشتر، با خدمات مشتریان مدیسه نیز تماس بگیرید.